fredag den 5. juli 2013

Landsstævne 2013

Jeg pakkede cyklen på taget af bilen i formiddags, og tog afsted til Esbjerg. Det var relativt let at få en parkeringsplads ude i Kvaglund – pendler parkering. Men mon ikke der kommer flere gæster iløbet af dagen.

Så jeg tog cyklen og cyklede ind til stævnecentrum ved Blue Water Arena. Meget fin organisering med afspæringer og cykelparkering. Så de sidste par hundred meter blev så på gå-ben.

Jeg startede min rundtur med at se lidt gymnastik i Dokken og derefter på stadion. Meget flot. Gik videre forbi hallen med kampsport, men der var meget stille i hallen. Så videre ind i skoven og der var tennisbanerne. Conny var i aktion og da hun var færdig gik jeg med op i klubhuset og fik talt med mange af de gamle bekendte fra diverse stævner og tidligere landsstævner.

Efter lidt tid ved tennis, fandt jeg min cykel og  kørte ned til fiskerihavnen, hvor man kan sejle i havkajak og der var også trampoliner med udspring i havnebassinet. Efter dette kørte jeg op i byen og så forskellige opvisninger. Sidst på eftermiddagen kørte jeg ud til bilen og tog hjem.