fredag den 20. august 2010

SkyWalk & Sightseeing Bus

I går aftes var jeg inde i Verdens Største 3D IMAX og så en NASA film om Hubble teleskobet i 3D. Facinerende 3-dimensionelle stjernebilleder på den store skærm (HxB 29x36 mtr.)

I DID IT. Ja det var fedt at stå deroppe på glaspladen i SkyTower og nyde udsigten 268 meter oppe i luften, som idag var omkring 20 grader. Herunder er et billede af tårnet nedefra og billeder fra observations dækket.
DSC01273 DSC01248 DSC01265
I eftermiddag har jeg så været på CitySightseeing i Sydney og Bondi. Rundturen foregår i en åben dobbeltdækker bus, og der er så mulighed for at stå af og på bussen 31 forskellige steder.Jeg tog dog turen rundt i Sydney uden stop, men kunne ikke modstå muligheden for et 1½ times stop ved Bondi Beach. Vander var dog kun 17 grader, så jeg blev på land.
DSC01329 DSC01336 DSC01366
Imorgen skal jeg så på tur til “The Blue Mountains”.