søndag den 5. februar 2012

5/2-12 På vej til Danmark

Nu har man endelig schancen for at sover længe på denne afrejse dag, men nej. Det indre ur er bestemt ikke gået i stå, så jeg måtte op kl. 7 – kunne ikke trække den længere. Men så pyt, tiden skulle jo nok kunne gå alligevel. Fik pakket det sidste og gik så i restauranten og fik en omgang morgenmad.
Bussen til Lufthavnen ville køre kl. 10, så tiden blev brugt på Jussi Adler-Olsen’s lydbog: Jorunal 64. Da jeg var kommet ud til lufthavnen gik jeg hen og vejde min kuffert, blot for at opdage at den var for tung, ikke meget - men nok. Så ompakning af diverse Kauri-ting til håndbagagen, så gik det lige.
Efter at være kommet igennem security og udrejse kontrollen, skulle jeg finde en måde at bruge de sidste Dollars. Det blev løst ved at købe lidt New Zealandske Cremer og Souvenirs, samt lidt at spise, man bliver let så lækkersulten i lufthavne.
Jeg sidder ligenu i Sydney og venter på Boarding til min Qantas Airbus A380 til London via Singapore. Jeg lander i London imorgen tidlig omkring kl. 6. Derfra skal jeg så med British Airways til Hamborg, hvor Lone’s søn Rasmus vil samle mig op, og køre mig til Bække. Så om alt går vel, er jeg hjemme imrogen eftermiddag efter en helt suveræn, uimodståelig, fantastisk og unik udflugt i New Zealand.
Glæder mig til at fortælle om min tur…..